فرماندارسنقروکلیایی گفت: اعضاء اصلی و علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه این شهرستان انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۰۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 15 April 2017

به گزش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنقر و کلیایی یاور محمدی در جلسه انتخاب اعضاء هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حوزه انتخابیه سنقرو کلیایی افزود: در این انتخابات که بر اساس رای گیری معتمدین برگزار گردید، تعداد 9 نفر به عنوان اعضا اصلی و 5 نفر هم به عنوان عضو علی البدل هیات اجرایی انتخاب شدند.

وی عمل به قانون، سلامت انتخابات و برخورداری نامزدها از حق و حقوق یکسان در امر تبلیغات و قانون گرایی آنها را از محورهای مهم در جریان برگزاری انتخابات برشمرد.

فرماندار سنقرو کلیایی با تشریح بهبود اوضاع اقتصادی کشور در سال گذشته وامسال نسبت به سال 94 ، اقدامات دولت تدبیر و امید را در حوزه های مختلف بخصوص حوزه بهداشت و 
درمان و گازرسانی به روستاها در این شهرستان چشمگیر و قابل توجه دانست.

محمدی ایجاد امید و اجتناب از دروغ و تخریب و کینه و دشمنی را مورد تاکید قرار داد و نهادینه کردن اخلاق و انسانیت برگرفته از ائمه اطهاررا در جامعه ضروری دانست.

این جلسه با حضور فرماندار، رئیس هیات نظارت وسایر مسئولین ذیربط و معتمدین در محل فرمانداری تشکیل گردید.

نظیر این نشست در حوزه انتخابیه بخش کلیایی به ریاست صادق قیاسوند بخشدار کلیایی و سایر مسئولین ذیربط درمحل بخشداری در شهر سطر برگزار و تعداد 9 نفر به عنوان اعضااصلی و 5 نفر به عنوان عضو علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شدند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشوربرگزار خواهد شد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار